Välkommen till mitt liv, mitt i livet

Alla inlägg under april 2012

Av joald - 2 april 2012 13:15

... är inte min grej. Speciellt inte med en elak förkylning i kroppen. Tänk er då, att jag, blivit så rastlös och har sån ågren över att bilen är mer grå än blå så jag liksom laddar till 110% för att tvätta. När jag har spolat av bilen och letat febrilt efter avfettningen utan resultat så ringer jag till Erik:
- "Var i h-vete är avfettningen?"
- "I den gula flaskan, men den är slut så du måste fylla på."
- "Jag kan inte öppna den gula j*vla flaskan. Vad är problemet?"
- "Jag hjälper dig när jag kommer hem" (i lugnt tonläge som vanligt).
- "Fint, nu kan jag ju INTE tvätta bilen."
- "Men du kan ju städa den inuti?"
- "Fan, hej".

Stackars kille. Sådant där plus lite annat får stackars, underbara sambon stå ut med. Tack för ditt enorma tålamod.

Men hörni, jag har slutat snusa. I torsdagskväll tog jag den sista snusen! Jag är totalabstinent och skakar som ett asplöv, men... skam den som ger sig. JAG SKA KLARA DET!

Ikväll går jag på 3 jobbnätter. Sedan ledig en dag och sen jobbar jag hela påsk. Lilltjoppa kommer hem idag också.
Vi hörs när vi törs hörni!

Ovido - Quiz & Flashcards